Egoboost

Laddaren hade hoppat ut från datorn utan att jag upptäckt det. Det märktes när datorn helt plötsligt stängdes ner.
I panik startade jag igång den igen. puuh.. inget arbete förlorat. Ibland har man verkligen tur! 
En gång hade jag suttit med en uppgift i tre dygn och när jag äntligen var klar, gissa vad? så glömde jag att spara skiten(förlåt, men faktiskt SKITEN). Blev så jävla lack då, men det var bara att göra om arbetet.

Igår när vi kollade på SATC hade Miranda en båtringad tröja. Jag gillar verkligen den uringningen.  Och när axlarna syns. Mest för att jag tycker att jag har så fina axlar och nyckelben. . :-P

Håller på med att överstätta ett PM om Olof Palme som jag skrev i Sv B. Ska översättas till Engelska, kurs En B.
Hittade denna gif på min systers blogg, som finns länkad i sidmenyn.
Bilderna är tagna igår hemma hos underbara-klara.Photobucket
Nu ska jag fortsätta, PUSS!

Love letters

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...