Snygg Kropp_Angelica

Håller på att skriva en MVG-uppgift i foto. Hmm.. Det går ganska segt men är snart klar (då ska jag kasta mig in i en ny uppgift!). Suck.. Så mycket nu i slutet av terminen att jag blir galen. Varför kan inte lärarna bara planera bättre?! 
Har VG i idrott&hälsa. Känns synd att jag inte engagerade mig mer i det teoretiska - så kunde jag bockat av ytterligare ett MVG. 
Gårdagens outfit. Very Comfy..

Vit skjorta_NewYorker | Tröja_Adidas Originals(den jag berättade om här) | Tights_Ginatricot | Kicks_Air Force 1, Nike | Kedja_34an(Finns inte kvar och kommer inte att komma in igen :-() Snygg kropp_ Angelica

Puss!

Love letters
Postat av: sel

diggar din stil som fan :)

2012-06-09 @ 14:59:05
URL: http://selbrown.tumblr.com

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...