Historia på kvittot!

Sitter i Oscars säng och ska snart plugga. Gjorde två uppgifter igår och har tre och en halv kvar! Suck..
Vi vaknade för några timmar sedan och kollade klart filmen Mr & Mrs Smith. Jag har faktiskt aldrig tagit mig tid att kolla på den, helt okej bra film :-) 
Juste! i min älskvärda skinnrygga hittade jag två kvitton! Hur coolt?!
Det är kvitton från ett Sushihak i Chicago airport. Kvittona är 12 år gamla. 
Har man hjärta att slänga dem eller? Nej.. 
Min väska känns ännu coolare nu när den har lite historia i bagaget (passande ord eftersom det är just en väska hehe).


PUSS!

Love letters
Postat av: clara

vad tycker du om mitt nya nagellack? :) :) :)

http://writtenbyclara.bloggplatsen.se/2012/06/02/8018606-pistage/#kommentarer

2012-06-02 @ 14:31:37
URL: http://writtenbyclara.bloggplatsen.se

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...