Details in my room.

Nu har vi internet igen! Det har legat nere i några dagar eftersom att vi har bytt bredband. 
Nadine och jag ska kanske flytta ihop våra bloggar nästa vecka, så ni får följa oss på samma adress! 
- Hur var det nu citatet löd? Två är så mycket bättre än en.
Just precis. :-) 

Berättade här om en lampa och en oljekanna(?) som jag köpte nere i Småland på en marknad. 
Jag skrev att jag skulle köpa en skärm till lampan, men det får läggas på hyllan ett tag då jag tycker det ser lite ballt ut med en gigantisk glödlampa! 
Oljekannan är så fin, passade med en vit tassle också. :-)
Tog även med mig Pappas gamla Marilyn Monroe-tavla. Den är jättestor och hänger bredvid renhornet på väggen vid sängen. Hon är en kvinna jag verkligen tycker är vacker. Kanske ska bli mer påläst om henne historia nu när jag har henne hängandes på väggen som ett helgon. 

Nu blev bilderna i lite olika storlekar men så får det vara. . Senare ikväll får ni ett inlägg med b.la. gårdagens outfit. Nu ska jag skriva tre uppgifter och skicka in!

P.s. Har MVG i Sv B och SH. Kommer även att kirra ett MVG i Hi och i B&F tror jag. Känns supersoft! Trots att teortilektioner är ytters olärorika så gör jag mitt bästa, och det verkar arta sig! 

PUSS :-)

Love letters

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...