Min värld rasar samman.

Idag skippade jag hela förmiddagen i skolan och var istället hemma och pluggade, enda tills min Mamma säger åt mig att gå dit. Jag går dit och jag går hem.
- Seriöst, precis så var det. Jag behöver inte vara där för jag har MVG i de kurserna som är på schemat. DET SUGER ATT JAG GICK DIT OCH SLÖSADE DYRBAR TID SOM JAG KUNDE ANVÄNT TILL ATT STUDERA.

Sorry.. När jag är stressad är jag sur. Det suger att vara stressad. Jag är nästan aldrig det så när jag väl blir det är det som att min värld rasar samman.

Har MVG i skapande verksamhet fick jag reda på det fem minuterna jag var i skolan. Känns skönt.

Ska på möte nu.

PUSS

Love letters

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...