Träffa en alien.

Igår var jag hemma hos min boy Oscar. Vi kollade klart PAUL - en till sak på min att-gör-lista; träffa en alien.
Vi myste med mina Gifflar (älskar dem!), ballerina och naturgodis!
Idag gick varken jag eller Nadine till skolan. Däremot åkte vi till fotografiska för att kolla på Helena Blomqvists utställning. Vilken var mycket speciell.

Oscar ska på Jay-Z och Kanye West idag! Han var helt superhype idag, och är fortfarande. Han blastade sönder deras låtar i rummet och dansa, sjöng och gud vet vad! Han shakeade sin rumpa. Tillslut lågg jag på golvet och garvade ihjäl mig samtidigt som han utförde sin dancehall på mig HAHA.

Well..
Lite mer om gårdagen maybe? Oscar bjöd mig och Nadine på mat. Hihi. 

PUSS

Love letters

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...