Som man bäddar får man ligga.

Inatt sov jag och Nadine över hos underbara trillingsyster aka Klara. Det var supermysigt! 
Vi tog det lugnt med VP och SATC. Smaken är slut till VP:n så det ska fixas innan P&L.
Oj, vad mycket förkortningar. (VP=vattenpipa, SATC=sex and the ciry, P&L=Peace&Love).
Igår fick knappt något plugg gjort och var superstressad och irriterad. Är superstressad nu också så ska slänga mig in i plugget på direkten.
Är också jävligt sur eftersom att jag nyss satte på kaffe och när jag går upp för att stänga av bryggaren så har Mamma druckit upp allt! Är så jävla lack. Jättefjantig, jag vet. 
Och ja, jag höll mig borta från kaffe i 3 & ½ vecka.
Det är bra för att vara mig. Har ändå druckit kaffe sedan första dagen i sexan typ.
SNARK - vad ointressant.

Stod nyss och bäddade om sängen varpå min syster kommer in och säger "varför bäddar du sängen när du ändå aldrig sover hemma?" 
Och det slog mig faktiskt att jag saknar att sova hemma. . Typ. Så nu ska jag sova hemma en vecka tror jag, vi får se om jag lyckas hålla det!

Gav denna tygpåse till Klara i föedelsedagspresent. Det är ett internskämt. Hon blev suuuuperglad! :-)
Jag tryckte trycket själv. 
PUSS

Love letters

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...