Aloe Vera & Myrraolja

Vad konstigt det känns att klockan snart är halv sex och det fortfarande är ljust ute!
Men det är verkligen skönt tycker jag. - dagarna känns längre nu :-)

Idag har jag promenerat en mil. Eller tja... powerwalkade faktiskt! Skönt som bara den :-) Tränade magen och ryggen när jag kom hem och sedan stretchade jag länge. Gillar verkligen att stretcha, känner mig så avslappnad efteråt!

Efter tränande tog jag ett långt varmt bad och har nu fixat tå- och fingernaglar :-) klippt, filat, smörjt in och penslat på myrraolja. Har noppat småhår under ögonbrynen och smörjt in ansiktet med aloe vera - gör det varje morgon och kväll. Det tar bort ärr. Jag får ju ärr sååå himla lätt så Aloe är en räddare i nöden för mig :-)


Well.. Haha ser helt lost ut på bilden.

PUSS

Love letters

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...