Bada med mössa?

Nationella gick bra och jag är inte alls irriterad längre :-) 
När vi fick lunch hade hela klassen(förutom jag, Nadine och två till) gått hem. Jag själv var också klar innan lunch och det kändes bra - nu återstår bara att se hur det går! 
Efter lunchen träffade jag och Nadine våran älskade Pappa. Vi var i Liljeholmen och Vi fick lite presenter, jag visar er vad för nåogt senare ikväll :-P

Fick bland annat denna gröna mössa från Dressman, har letat efter en ganska länge. Och ja, jag vet att det är fel årstid...

Nu ska jag ner till sjön och bada(!) med Nadine.. Vi får se hur det går...

PUSS

Love letters

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...