Det knackade på mitt fönster..

Att bo på undervåningen är på gott och ont. Nyss kom en vän förbi och knackade på, vi tog en prommis och jag fick en blomma. Känner mig lyckligt lottad(men samtidigt inte) då jag faktiskt fick blommor igår av en tant här i kvarteret som avgudar mig och Nadine.

Men i alla fall.. 
Dagen har haft sina ups and downs. Det känns förjävligt när det går ner, mest för att jag inte vet hur jag ska hantera det. Jag blir så irriterad att jag inte får ut någonting och då blir jag kylig istället, och det är ju aldrig kul att uppfattas som elak - ellerhur?


Ska skriva lite dagbok nu, ta en dusch och sedan sova. Har Nationella provet, i Svenska B, imorgon mellan 09.00-14.00(!)

Puss och Godnatt..

Love letters

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...