I Want You

Inatt sov mina syskon borta - kändes väldigt ensamt så jag drog till Klara och sov där. Det var übermys som vanligt! 
På morgonen tog jag det jättelugnt. Gick upp klockan åtta! Sovmorgon för mig som alltid går upp klockan sex.nollnoll typ. Rebelliskt av mig att skriva tid med ord va? 

Jag har fastnat på ordet rebelliskt. Använder det(som ni kanske märker) när det inte ens passar in.
Lyssnar på Cee Lo Green - I Want You och ligger utslagen i sängen. Kommer sova ensam inatt! Buhuu Klara ska till landet. Annars hade jag våldgästat hos henne.. 

På väg till skolan såg jag två änder i ett träsk. Eller damm, eller vad man nu vill kalla det.

Puss

Love letters

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...