Någon gång kommer jag tillbaka.

Att sitta från klockan nio till klockan två i ett hemklassrum som inte ens kan ventilera ut ny, ren luft - det känns förjävligt. Att prestera på Nationella-proven-nivå känns even worse.

Känner mig helt jävla deppad idag och vill egentligen bara ligga i sängen. Eller nej, jag vill mest av allt bort härifrån. Från pissSverige. Jävla Pissland. Vill resa till ett land med sol varje dag och aldrig komma tillbaka. Ska göra det efter gymnasiet, förutom att jag faktiskt ska komma tillbaka. Någon gång.


Ska ha mjukisdress på mig idag(!) Ganska stort för mig nu för tiden då jag nästan aldrig har på mig myskläder utanför hemmet..

PUSS och ha en bra dag!


Love letters

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...