Second Hand all way in.

Åh fett störigt att bilderna är olika storlekar. Mer störigt är att jag inte orkar göra något åt saken. 
Såhär ser jag ut idag - håret uppsatt i en klämma, the shit! Så himla skönt :-)
Jag skriver alltid " bla bla.." Undrar varför jag fastnat på ordet - det låter så fjantigt.

Älskar min nya tröja från Second Hand, den kostade en tjugolapp och är så lovely(använde igen..)!
Tycker den är sjukt snygg också.. Unik liksom. Mysig typ. :-)

Diggar också att jag har sex hål i öronen(tre på vardera sida!) på andra örat har jag momos gamla brosch(klick!)hihi - jag har haft hål i öronen sedan jag var 2 veckor gammal så det främre hålen är lite sörre.

Tröja_Second Hand | Byxor_Second Hand(märke Zara) | Kedja_Gammal | Skor_Air Force 1

Love letters

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...