Skulle ge honom fingret...

Tränande nyss på våran tramp-maskin. Kändes inte så lockande att springa ute idag :-P
Varje gång jag springer ute är det bilar som tutar på mig, automatiskt kollar jag mot tutandes håll och ser till min förvåning(not..) en kille eller flera killar som ger tummen upp, blinkar med ögat, vevar ner rutan och skriker och eller vinkar. 

Så jävla fjantigt!  Och jag blir ju inte precis smickrad. Det där är bara perverst. Men iaf.. det jag ville komma fram till var att förra gången tutade två bilar på mig varpå jag ignorerade dem båda. Sedan på vägen hem tutade en till bil. 
Då blev jag typ flyförbannad och ba Nä nu ska jag för fan ge chaffisen fingret och ta ut all min jävla illska på honom. Precis när jag vänder mig om och höjer handen ser jag att Mamma och min syster sitter i bilen.. Långfingret förvandlades snabbt till en vink...

Haha tyckte det var så himla kul. En annan kul grej var att jag såg årets första geting för en månad sedan när jag var ute och sprang! Eller rättare sagt, började springa när jag såg den ;-)

Whatever - ville egentligen bara skryta lite. 

Haha skoja. PUSS :-P :-)

Love letters

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...