Sova över som på gamla goda tider.

Idag var jag med Nadine i stan och köpte lite underkläder. :-) Väldigt fina. 
Har nu bytt till Tidslinjen aka Timeline på Facebook. Höhö
Är kär och märkte nyss att jag inte har pengar på fånen. What to do? ... Önskar jag hade en sugar-daddy. HAHAHA nej!! jag skoja bara.

Whatever.. Ska lägga mig nu. fett trött. :-) Längtaaaaaaar tills imorn, ska sova hos en kompis då förmodligen - hihi!

Well.. 

PUSS

Love letters
Postat av: Amanda

Haha, puss på dig med ^^ Fin bild förresten! På tåget?

2012-04-02 @ 23:18:12
URL: http://emandis.blogg.se/
Postat av: angelica SV: Amanada

Ja precis!

2012-04-04 @ 14:33:15

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...