Stocholm-Åbo

Hej igen. Idag är det fredagen den 13:de som ni alla säkert vet. Än så länge har inget hänt mig iaf ;-)
Så, till saken - varför jag inte bloggat är för att jag varit på kryssning! (Silja Line Galaxy 23 h) Det var såååååå fett, ni anar inte :-D
Kändes jävligt fett att Nadine och jag lyckades komma på den där jävla båten trots att det var artonårsgräns! Vi var exakt 17 ½ år då(i Onsdags) haha så lame - men som sagt vi kom på båten och det var så jävla kul!
Massa ungdomar och stötte på fett många bekanta. Hängde med flera killar(fanns typ inga tjejer) men mest med Oscar och det var väldigt trevligt! :-) Alltså seriöst det var typ bara killar på båten. Jävligt många drägg och det var fan blod överallt - men det är en annan historia!

Medan jag och Oscar sov i hans hytt var Nadine ute och minglade med alla på båten typ haha. När vi skulle käka frukost hade hon fortfarande inte lagt sig, partypinglan! Och hon hälsade på alla vi gick förbi kändes det som. 

Aja det var riktigt kul :-) När jag kom hem igår duschade jag och la mig i sängen och då messar Klara att hon ville träffa mig så jag drog till henne och sov där. Därav ingen blogging igår heller.

Har inga bilder från Kryssningen, dum som jag var tog jag inte med kameran. 


PUSS

Love letters

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...