Kyssar.

Morgonen började med huvudvärk och ont i axlarna, jag tänkte jag ska inte dricka kaffe direkt - i en timme låg jag kvar i sängen och kämpade med att ens öppna ögonen. Jag är en morgonmänniska men inatt sov jag inge vidare. Jag gick upp till övervåningen och slog på kaffebryggan, men jag åt gröten först. 

På förmiddagen har jag powerwalkat i två timmar och när jag kom hem stretchade jag hela kroppen. Jag märkte då att jag var vigare än vad jag trott. Känns som att målet om att kunna gå ner i spagat och splitt kan uppfyllas detta år. 

Jag har ätit mat och jag har tagit ett bad. 

Alltså åh. Tumblr.. Alla som inte har Tumblr måste skaffa det.

Såhär såg jag ut igåt när jag skrev dagbok.
Kyssar


Love letters

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...