Amen alltså lägg av va!

Nadine - jättegulligt inlägg, innehållande mer stavfel än mina. JÄTTEtaskigt att lägga upp den där bilden! Herregud. Hur jag ser ut. 

Well.. Hej mina godtrogna läsare jag var i Uppsala idag med Sebastian(inga respektive familjemedlemmar) och vi hälsade på hans bror JP. Mysigt var det :-) ! 
Vi åt, lyssnade på musik, pratade och toget det lugnt! JP och Sebbe spelade lite fifa 12, sedan fick jag möte Sebbe. Oj oj oj, 4-2 till mig! Manchester City vinner över Real Madrid alltså!
- Självklart lät han mig inte vinna... 

Nu ska jag snart springa på bandet. SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT. Har ju inte tränat på snart två veckor.

Och så säger jag R.I.P Whitney Houston.



Jag tog ej med kameran - men my phone is workin' it!!! Puss

Love letters

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...