Bakom kulisserna..

Jag och min underbara mor kollade nyss på Girl Model.
Ett hemskt program om hur modellvärlden(delar av den) utnyttjar unga tjejer. 
Nu sitter jag i mitt rum och hjärtat kämpar sig neråt i bröstkorgen(så tungt känns det), jag vill hjälpa alla unga tjejer i världen nu. Eller nej, jag vill hjälpa alla.

Det är nästan sorgligt att känna såhär, och jag är säker på att många känner igen sig. Att man vill så mycket, att man vill stoppa alla krig i hela vida världen! Att vilja laga mat till alla världens hungriga. Att vilja så mycket så att det istället låser sig. Precis som Zlatan säger "När jag vill så mycket - då låser det sig istället". Är det därför vi blundar?

Nu började jag tänka på en tavla som min Farmor målat. En kvinna bärandes på jordklotet och alla världens barn. 
Pappa - kan jag få den tavlan? Den vill jag ha, så att jag glömmer att inte blunda!

Love letters
Postat av: Anonym

ja du kan få den..den är nere i Älghult så det får bli till nästa resa dit ner, för mig..kram pappa

2012-02-09 @ 09:45:06

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...