Blogg VS Tumblr

Igår var jag med Mamma och Storasyster Jasmine i Skäris. Letade efter runda brillor och fann några. De var dock inte ultimata så det fick va - men ska nog åka in och köpa de imorn... 
Idag gick jag upp tidigt för att en rörmokare skulle komma och laga något i tvättstugan. Det är klappat och klart så nu slipper vi vattenläckage.

Jag och mina systrar lunchade med Pappa idag. Jag har tappar matlusten men det ska nog bli bättre snart. 

Massor av kramar till er!

Förreseten har jag kört igång min Tumblr igen. Klicka här för att komma till den.

Love letters
Postat av: Anonym

Söt du är!

2012-02-27 @ 19:36:51

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...