Det här är varför det tog slut. typ.



Hej Anonym!

Det tog slut mellan oss av olika själv. Stora orsaken till varför det tog slut är komplicerad. Egentligen känner jag mig inte riktigt redo att skriva ut det här, men det var för att vi under senare tid känt att vi är mer som vänner. 

Jag tänker inte skriva "passar bättre som vänner" för det vet jag inte om vi gör. Men jag hoppas att vi kan vara det.
Sebastian och jag var inte bara pojk- och flickvän utan vi var bästa kompisar. 
Det är det som är jobbigt. Det är jobbigt att det tog slut och samtidigt inte ha en bästis att prata av sig med. 
Nu har jag min familj såklart men Sebbe var personen jag pratade med om allt mellan himmel och jord under en sådan lång tid. 

Det var ett gemensamt val men det är jobbigt ändå. 
Jag känner mig förvirrad, bortglömd, sviken och arg. Jag känner otrolig sorg samtidigt som jag väntar på något bättre.

Jag försöker att bortse från att det här är ett slut och istället se det som en start på något nytt.


Love letters

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...