Han stalkar mig.

Jag hittade brillorna! Soft som fan, dock kommer de säkert gå sönder direkt. Det är ju H&M och de kostade bara 60 spänn. Så nu vet ni om ni vill ha likadana!

På stan blev jag stalkad av ett jävla pucko. När han följt efter mig i ett flertal affärer fick jag nog. Mot honom gick jag med bestämda steg och skulle precis fråga varför fan han följde efter mig. MEN rädd som han var så vända han sig om direkt och gick där ifrån. 

Efter det kom en australiensare(svårt ord det där)fram till mig och vi började snacka. Fattade knappt hans engelska, men det gick helt OK! haha. Hygglig kille :-)
Nu är jag hemma och känner mig smått sviken av min tvilling. Hon är och badar.. frågade inte ens mig.


Love letters
Postat av: Farhan

Han försökte säkert bara samla lite mod för att fråga ut dig eller något... stackarn :P

2012-02-28 @ 17:23:06

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...