Hitta dejten!

Imorgon är det alla hjärtans dag. 
En enda gång har jag haft en dejt på denna dag. Det var med en kille i min förra skola. Jag kommer ihåg det - det var så gulligt faktiskt! 
jag satt i skolkorridoren en tidig morgon och då öppnades dörren. Han kommer in och ler direkt. Men jag visste redan vad han skulle fråga... Han frågade ut mig på bio och när vi möttes på alla hjärtans dag så stod han där med en stor hjärtformad Lindor-ask.
Den glömde jag hemma hos honom sedan. Så det blev ingen smältande choklad precis. 

Det här var 3-4 år sedan och i morgon ska jag fira dagen med min Älskade pojkvän. :-)
Jag tycker inte dejten är det viktiga med denna dag, utan att kanske vara lite extra gosig med nära och kära (fast jag tycker att man ska bete sig så hela tiden...) Men ändå kan jag inte låta bli att le över tanken på att jag kommer få fira denna dag med min pojkvän! Min älskade kille - jag har alltid velat fira alla <3:ns dag med den kille som jag älskar och nu får jag det! hihi :-) 





Hur ska ni fira ?

Love letters

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...