Lösa godisar och klistermärken.

För andra gången i mitt liv har jag köpt lösgodis. Första gången var för någon veckan sedan..

Jag har aldrig varit ett fan av just godis. Men nu tog jag mig i kragen och köpte det i alla fall. Jag blev sugen när jag såg Sebastian plocka på sig.
Egentligen skulle jag ge pengara till Moa som betalade avfärgningen då jag glömde plånkan - men det gick till min och Älsklingens godis samt en Coca Cola till honom och stickers till min Filofax.

Köpte inte många omformaterade sockerbitar men mår redan illa efter tre stycken. Det är nu det är jobbigt att inte orka flytta påsen.


Love letters

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...