Något gott sagt..

Idag ska jag bara tvätta och städa. Ska bli så skönt att få ordning i mitt rum som under de två senaste dagarna sett ut som kaos.
- Ilskan som uppstår när man märker att man glömt sätta på tvättmaskinen..

Igår var jag med Nadine och Leyla. Vi gick till en fest(Varför kännner jag mig som världens tönt när jag säger ordet?). Jag drog när allt folk började komma. Hade ingen lust men det var OK så länge det varade. 
Sånna här stunder önskar jag att 18 år var fyllda. Så kanske man kunde gå ut och inte hänga på en lokalfest med "jag-blir-dyngrak-på-en-lättöl-människor"..

Nu ska jag sluta låta som en pessimist. ALLA var trevliga :-) Något gott sagt..

I veckan ryker allt hår säger jag bara.



Love letters
Postat av: Farhan

Ska du klippa ditt fina hår?! :O

2012-02-26 @ 15:16:05

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...