En halv mil med solsken.

Visst är det underbart när solen skiner? 
Jag älskar att vakna när solen redan är uppe. Våren är påväg!♥

Nyss var jag ut och joggade. 2,5 km joggade jag på högt tempo och då började jag blöda näsblod. Hallelujah-moment? En snäll gammal dam erbjöd mig hennes snorpapper. HAHA - vad skulle jag göra? som tur är har jag inte bacillskräck. :-) Och jag skulle inte käka pappret precis.
Svårt var det att andas genom en näsborre så jag Power-walkade nästan hela vägen hem. 

Det var så skönt att vara ute och springa! Nästa vinter ska jag köpa vinterprylar för utespring :-)
En halv mil är inte illa, jag är stolt! :-D
Jag försökte inte slå något rekord i tid men det tog mig 45 min. Skönt att ha rört sig så länge.
Nu ska jag käka. Har bara druckit kaffe. Slarvigt av mig! 

PUSS

Love letters
Postat av: Jazmull

Va vacker :O <3

2012-02-19 @ 00:44:41

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...