Rosa slinga i mitt hår..



Look-alike? Hittade den här barbien iförregår på BR när Nadine köpte present till Dalle(som fyller 18 år).
Jag hade en bild på mobilen men fånen gick ju sönder så letade upp den på BR´s hemsida istället. 
Men visst är det likt? hihi  :-D

Det här var förra året - jag frägade en rosa slinga men tog bort den efter en vecka. Har dock en slinga kvar men den är brun. Skulle varit min färg men blev typ rödbrunt, har inte orkat ta bort den sen dess... Ett år har gått nu och jag funderar på att färga topparna! I rosa eller bara ha de blonda, eller ljubruna?




Hittade inga bra bilder, men ni förstår vad jag menar va?
hihihi kommer bli så fiint!
kanske blir en tradition att färga håret varje februari ;-)

Love letters

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...