Shopping och posten.

Idag var jag i stan med min käraste syster. Underbart var det :-) 
Jag köpte ett par solisar. Jag kommer inte använda dessa nu så ta det lugnt ;-) Men J.P råkade sätta sig på mina när vi var i Colombia och sedan dess har jag saknat ett par bruna brillor. 

Men dessa är jättestora så de måste användas rätt så jag inte ser ut som en fjorre :-) 
Jag köpte även en väska på Lindex, tyckte det behövdes. Jag vet inte om jag tycker den ser tacky eller stilren ut.. hm.. Den är liksom enkel :-)
Väska Brun
Åh mitt armband har kommit! Blev superglad när jag fick brevet. Snacka om service! På en dag kom leveransen! :-D

Okej.. Så armbandet var inte lika snyggt som jag trodde att det skulle vara. Kedjan var svart-silver... jag trodde den skulle vara i vitt silver. Fast även om armbandet inte såg ut som på bild, så tycker jag om det! :-) 
Det är coolt, I like it alot!
PUSS

Love letters

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...