The birds are celebrating.

Dagen i bilder. Jag hade på mig min rosa blus som jag gick av Sebbe för ett ett halvår sedan. Till den hade jag beiga byxor från Bikbok. Vita converse som jag också fått av Älsk. Discokulor(örhängena) från Bikbok. Cara-armband fick jag av Sebbes mamma för 9 åmnader sedan(fick det på våran 1-månadersdag!) Och sedan ett armband med texten "te amo" som jag OCKSÅ fick av Sebastian. hihi. 
Kände mig väldigt söt idag :-) Hade plattat hår vilket jag ej haft på flera veckor. Kändes extra fint faktiskt.. hehe

På väg hem till älsk såg vi dessa två duvor som också verkade fira dagen!



Hemma hos Älskling gjorde vi mat. Det blev pommes! haha det är faktiskt mer romantiskt än det låter. Det var nämligen detta vi åt tillsammans första gången! :-)






Love letters

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...