Colombia.

Sitter i sängen och är tröttare än någonsin!
Jag var så trött idag att jag råkade somna på lektionen! - Vansinnigt va? 
Och efter den incidenten var det idrott, så det var bara att rycka upp sig!

Jag tog en dusch när jag kom hem och direkt efter jag var klar blev jag springsugen. Tarvligt ellerhur? 
Nu längtar jag tills imorn bitti då jag ska ta "en runda" på bandet - skönt. Har inte sprungit den här veckan och har bara styrketränat en gång, i onsdags. Men jag tränande hela kroppen då så egentligen behöver jag inte träna. Har fortfarande träningsvärk. Kan knappt gå på toa.




En bild på mig och min pojkvän i Colombia.

Love letters

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...