Världens vackraste..

..färger!

Alltså ÅH! Vilka helt underbara bilder! 
Färgerna är sååå grymma. Har fallit pladaskt för färgglada nyanser! 
Handfatet med rosor är ju helt underbart :-) Skulle jag haft ett landställe skulle jag absolut ha ett sådant!
"worldmap"-inredningen är helt grym... Vill bara taffsa på den! HAHA
Är helt såld på den stilen. Jättecoolt!
Den tredje bilden finner jag inga ord för.. Så fina färger, så vacker miljö. Påminner om Indien och Colombia lite..
Sista bilden - kan någon hitta en sådan dörr till mig? Så Chabby chic och så snyggt :-) :-)
Tänkte berätta dagens roliga :-) Jag fick MVG på fotoutsällningen. 
Kändes jävligt grymt! 
Kan jag kalla mig ett MGV-barn nu när jag fått de på alla senaste inlämningar och uppgifter? :-P Hoppas slutbetygen blir detsamma!


I want this. ~ Paco

Love letters

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...