Frukost.

på senare tid har jag kännt mig väldigt onyttigt. Eller ja, helt ärligt har jag kännt det i ett år. Sedan jag träffade Sebastian har jag börjat äta sådant som jag nästan aldrig åt förr. Jag ibland kännt sug efter godis och jag känner inte igen mig själv. Jag kan dock fortfarande inte säga att jag älskar allt vad chips och godis är men jag vill blit nyttig igen. OBS detta är inte batnings-fasoner. Jag vill bli nyttig/bli mig själv igen. Haha nu låter det som jag definerar mig själv i min kost, och det är inte heller sant! 
Ja jag, jag ska avstå från onyttigheter ett tag, kanske tar någon "fri dag" i veckan men annars nothing. :-) Sen ska jag börja äta mer, för jag ska börja träna igen. Plus att jag inte äter ordenligt på dagen, och det oroar mig då jag inte gillar att äta på natten så ligger jag hungrig istället - och det är verkligen inte bra!

Som frukost åt jag det här:

och det var supertasty! Fyra små brödskivor fr en limpa färskbröd innehållande massa fibrer och nötter och fikon! Älskar fruktbröd :-D Pålägg, två pastrami, ett kokt ägg, en advokado och lite paprika. Det är jädra tur att jag älskar att äta nyttigt(tack för det kära päron som aldrig var för lata för att göra hemlagat!)
Sedan ett glas juice, kosttillskott och en kopp kaffe :-)

nu har det dock gått ca fyra timmar sedan jag åt så ska ta något att äta igen. Är inte hungrig men nyttig var ordet!

OCH ja, jag har en flätad krans runt huvudet! eller kankse ska jag säga "flätkrans" eftersom den inte är inbakt...

Love letters

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...