Hurtig brud på g.

Tränade nyss. Armar och mage blev det idag. Tråkigt som fasen att inte springa på bandet. Men livet är inte alltid kul(?)
Inatt addade(facebook..) en jävla skitstövel mig IGEN - hur tänker man när hjärnan sitter nere i röven?
Någonting jag sannerligen inte förstår mig på.

Idag lunchade jag och söstra mi med Pappa. Kebab - så jävla bror!
Det var supergott :-) Förutom att jag blev mätt efter halva och åt inte upp brödet. Nadine tog det..  Eller iofs det var gott även fast jag blev mätt direkt? 
Jag blir alltid mätt av skräpmat, det liksom fyller hela magen på driekten. Men nu ska jag äta igen. 



Slänger upp ett inlägg om lite, förhoppningsvist, inspiration om inredning! Något jag införskaffat till mitt egna rum. Jag älskar det - ni får se om någon timme, stay tuned!

Love letters

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...