Idrott och sit-ups.

Idag hade vi G-prov i dialekter och sociolekter. Jag känner att den här skolveckan har gått riktigt bra även fast jag bara varit där i tre dager :-) Jag känner att veckan i sig har bått bra. 
Jag har lärt mig nytt om Abraham och de tre abrahamitiska religionerna, detta på egen hand. Skrev sex sidor om detta och det var inte ens något jag var trvungen att göra. 
Efter flera månaders slappande har jag börjat känna sug efter ansvar! missförstå mig rätt; jag tar ansvar men nu känner jag att jag vill också.

Jag har även lärt mig nytt om dialketer och sådant. Provet gick bra, synd att det bara var ett G-prov(!)
Sista lektionen var idrott och vi hade basket. Jag bröt tre naglar! jag grät. På riktigt jag grät lite över min tummnagel. En centimeter flög av och ser hemskt ut :-( Jag trivs verkligen inte med korta naglar. Jag älskar naglar, långa naglar. Nu ser min tumme ut som pappas, alltså som en mans tumme..(inget fel på din tumme pappa!)
Jag ska klippa ner alla naglar nu - det värsta som finns är att ha olika längd på naglarna.

Well, efter idrotten drog jag hem med snabba steg - kände att jag ville träna mer så jag gick till tuben, ingen big deal men orkade inte stå still och vänta på tvären. 
För en stund sedan satt vi familjen samlad i köket och vi snackade massa skit. haha, det var kul att ventilera sig lite. Nu har vi fått utbyte av tankar och tänker positivt igen. Tränade nyss lite till - lite situps bara och några utfall med hantlar i händerna. Ska duscha nu :-) kram på goda!


Love letters

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...