Lipsy.

Här är shoppingen!
Det ser verligen tanigt ut när allt ligger här på sängen men jag ingen ångest över att jag "inte köpt Det och Det" om ni förstår?.. är 100% nöjd!
Sedan jag köpte min balklänning från Lipsy så har jag älskat märket! Det är så rosa och underbart - det är verkligen jag. :-) Ska köpa en mjukisdress därifrån snart(!) Men i alla fall, på grund av min kärlek till Lipsy så fick en fickspegel och en "giftbox", innehållande en lotion och en parfym, följa med hem. VÄRLDENS SÖTASTE PARFYMFLASKA?! :love:
Sedan köpte jag The Hunger Games trilogin för 50 kr. SUG PÅ DEN KARAMELLEN. Här i Sverige kostar en bok ca hundratjugo kronor! Så ja, jag känner att det var en awesome investering. 

Köpte ett par utsvängda byxor också - de sitter som en smäck! Och världens finaste kjol åkte ner i resväskan as well. Sen var det sovplagg, toppar, smycken och ja, lite smått och gott helt enkelt!




Ska bada nu puss! :-)



Love letters
Postat av: Julia - Fashionlover

fina saker! vill själv köpa något från lipsy!! :D kram

2012-02-09 @ 15:23:04
URL: http://nattstad.se/stylebyjulia

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...