Loke a.k.a. Karusellen Sebbe



Igår spenderas dagen med Loke :-) Det var superkul och mysigt. 
Nadine och jag mötte upp honom i stan och vi tog en fika vid Mariatorget. Det var ett ganska stelt Café... 
What ever - Trion var back on track! Vi tre alltså - Loke, jag och Napo
Vi hängde hela tiden förut. Och det är konstigt att vi inte ses oftare än typ en gång per år eftersom vi bara bor 7 min ifrån varandra!
Efter fikat drog vi hem till Loke och softade och på kvällen gjorde Loke mat och det var SUPERGOTT!
Pasta, mozarella, basilika, tomater, olivolja(älskar olivolja!) och sedan tog jag och och Loke parmaskinka på det också! supergott som sagt.. Mums!
Jag äter i vanliga fall inte fläsk, inga religiösa själv utan tycker inte det smakar väl och det luktar konstigt. Men om Pappa tillagar det så kan jag och om det är finare kött som inte luktar fläsk. haha det var jummy anyway.

Dagen kändes lyckad och fem i tio dog vi bussen från hans hus och var hemma innanför dörren klockan 22.00. Härligt med en resa utan byten va? Ibland känns vardagen lyxig..

Love letters
Postat av: Jazmull

Haha va söt Loke <3

2012-01-27 @ 11:59:53

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...