Mammas födelsedag.

Kom nyss hem och är så himla trött! Men mamma fyller år idag så det är bara att hålla ögonen öppna :-) 
Jasmines lagar mat och det kommer smaka ljuvligt. 
Tänkte lägga in närbilder på smyckena.
Kolla vid toppen på örat! Jag har en earcuff. Den hittade jag på second-hand och vad jag gillar med den att brickan som hänger ner har en blomma på vardera sida så den kan liksom aldrig "hänga fel" :-) Egentligen är det ett clipsörhänge men eftersom man skruvar på den så kan jag ha den var som helst!
På andra bilden håller jag upp den, fastd den syns knappt. Kanske lägger upp en bättre bild någon gång.. 
har också på mig ett ikonarmband från Frankrike :-)

- Herregud! Jag ser verkligen sömnig ut :-(

Love letters

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...