Natten hos Loke aka "Karusellen-Sebbe"

Inatt sov jag med Nadine hemma hos Loke. Jag sov dunderskönt! Sov såklart i egen säng då jag inte kan sova med andra. Älsklingen är dock ett undantag! Nadine är också ett undantag här hemma, hon är som en nalle när man är rädd :-)
Innan Nadine och jag stack iväg till Loke så mötte vi upp mamma för en fika! Mums!
Vi berättade även om våra MVG:n vi fått på Samhällsprovet. Stolta är vi :-)

Efter fikat drog vi som sagt till Loke. Vi hade supermysigt! Och imorse roffade jag åt mig en av hans tröjor som fick bli min outfit! hihi



Snygg tröja va! Jag måste köpa mer röda tröjor! Det är snyggt, passar mig tycker jag :-D


Hmm... Jag vet inte om jag ska lägga detta inlägg på "vardag" eller "utseende"... Får bli vardag!

Love letters

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...