Paketet från posten.

Skoldagen gick fort och nu har jag just ätit lunch :-) 
Var förbi banken efter skolan - nytt kort check! Har ju inte användigt det på ett år så det kom som en överraskning när jag fick hem ett brav igår om att jag hade kvar pengar på kortet! kul :-)

Snart ska jag röra mig på tuben - eller ja, typ nu. 
Ska jobba lite!

Ang. pakethämtningen igår, Jasmine hämtade hennes ursnygga converse och jag mitt ursnygga armband!
Det är så snyggt att jag vill gråta. Vet att folk kommer tycka olika - men jag älskar det. Dock är mina handleder väldigt smala så det är lite förstått.. ÄLSKAR DET ÄNDÅ!



Ja.. det är skalbaggar.
- vad tycker ni? var det snyggt?

Love letters

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...