Det här förstår jag mig inte på!

Har aldrig förstått mig på dessa poser.

Vem pekar du finger åt? Leker du gangster? Är du arg? Jag får töntrysningar när jag ser folk "posa" såhär. LÖJLIGT!

Varför lägger du upp en bild på dig själv när ditt ansikte är täckt? Vill du visa upp ditt hår? vill du visa upp din kropp? dina kläder? OCH hur kan man kommentera(t ex på facebook)"guuuud vad snyyyygg!" VAD ÄR SNYGGT?! vad fan..

Vad är grejen med att lägga upp bilder när man borstar tänderna? Det ser inte sexigt ut min en borste i munnen - tänk på varför du borstar tänderna. Trevligt att betraktaren tänker "ååh vad smarrigt, den här personen borstar bort sina matrester och lägger upp bild på det!"
Men kanske är du bara så uttråkad när du borstar tänderna att du börjar fota dig själv. MEN VARFÖR LÄGGA UPP DET?!

Love letters

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...