Stockholm Stad.

Äntligen hemma igen. Det enda som saknas är Farhan(!)
Jag sitter i sängen som jag alltid gör, åt nyss och ska snart ta kort på all shopping. 
Herregud förstår inte hur jag kunde köpa för så mycket men få så lite. Har typ ingenting! ... Morr. Har bara tre klädesplagg. Men jag är nöjd och nästa gång ska jag tänka lite mer på kläder och skor. Nu blev det mest nödvändiga saker. 

Resan hem gick bra. Det blev bil, buss, flyg, buss och bil. Snacka om lång resa. (ryan air.. skavsta...)
Men alla benen är i behåll så vad gör en lång resa i så fall? 
Nu ska jag packa upp men måste tacka de som kommenterat min bild! TACK jag blir jätteglad :-D Känns jättekul och jag kanske lägger upp fler skisser i framtiden. :-)



Love letters
Postat av: Farhan

Nawww!! =D

2012-01-11 @ 22:43:45

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...