Svar på tal.



Svar; självklart ska det stå "dessvärre saknar den ett ben" och inte "dessvärre har den bara ett ben"
TAck Fafa! Jag har uppdaterat det nu :-)

Förresten så har jag fixat min statistik. I en vecka har det stått att jag bara haft en unik besökare. Men nu har jag fixat det med en sida som visar statistiken istället!
Alla koder var rätt så vet inte vad som var fel riktigt. 

Nu ska jag hoppa in i duschen! Har tränat i en halvtimma :-) Känner mig väldigt hurtig!
Det är vinter utanför mig! 


Love letters
Postat av: mio

Ni som antyder gramatiken i texten.Tänk efter om man ske korrektur läsa varje rad och mening skulle det uppta tid och risken att bloggen blir försenad och inaktuell för dagen Det är förståelsen i orden som är viktigast.Brukar läsa birros blogg på expressen och där är många text fel fast han är proffs bloggare.Tänk på det ni.

2012-01-25 @ 12:21:27
Postat av: mio

ske" skulle vara ska"..men ni försdod nog vad jag menade..

2012-01-25 @ 12:24:33

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...