Tecknat.

Nu vet jag faktiskt inte varför jag lägger ut denna när ni ändå kommer tro att jag är så här dålig på att treckna.
- jag är bättre än så här, och jag säger redan nu; jag är inte nöjd men jag kan visa upp saker jag är missnöjd med också :-) DET HÄR ÄR ALLTSÅ FORTFARANDE EN SKISS!


Jag tycker alla proportioner är helt fel plus att hon ser ut så en blöt rått med håret! (det är en skam då jag faktiskt ganska bra på att teckna just hår..)

Love letters
Postat av: Farhan

Du är för självkritisk! Den är jättefin!

2012-01-19 @ 21:01:35
Postat av: Alex

Varför vara missnöjd?

Grym ju!!

2012-01-19 @ 21:24:11
Postat av: Alex

Varför vara missnöjd?

Grym ju!!

2012-01-19 @ 21:24:34

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...