Ursäktar för dålig uppdatering.



Förlåt för allt krångel med mig och min lilla blogg. Bloggportalbyten hit och dit. Dålig uppdaternig. Gamla inlägg på andra ställen. FÖRLÅT!
Men jag är här för att stanna och uppdateringen blir bra så fort jag kommer hem igen - för här vill jag ju umgås med familjen.
Jag kommer hem på Onsdag och så fort jag känner att jag landat ordentligt(inte med planat utan "själsligt")kommer jag var duktig med att blogga, det är ju ändå någonting jag vill göra! :-)

Idag har jag på mig en skjorta från New Yorker, en vinröd tröja från Primark. Svarta jeans från BIKBOK och vita Converse. Örhängena är från BIKBOK as well och mitt armband är från en liten "marknad" i gallerian Meadowhall. Armbandet fick jag av Farhan och jag älskar det! Det är ett större ikon armband och det är så snyggt! 


Love letters

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...