Hemma med Pojken min.

Hej jag sitter i soffan med Pojkvännen och vi ska kolla film snart. Vi skulle egentligen på bio men vi bestämde oss för att mysa här hemma istället. 
Idag har jag bara tagit det lugnt :-) Tog ett bad med älsklinge och har dammsugit hela lägenheten. Jag har även pantat massa flarror och burkar - miljövänligt och ekonomiskt tänkade! Jag tycker det är viktigt att tänka på miljön. I England har de ju inge återvinningssyystem på flaskor och sådant - jag tycker verkligen det är synd eftersom man gärna köper vatten i flaskor där. Och det finns ju otroligt mycket flask- och burkdrycker där så det är ju väldigt osmakligt att inte ha ett pantsystem :-(

Nu ska vi kolla film, BTW så sitter jag med nya datorn and I love it! Den är så skön och snabbare än min andra :-) Fast man drömmer ju om en MacBook Pro ;-) :-P

Nu ska vi myselimysa puss!



Love letters
Postat av: Moa

Sebbe ser ut som en kung med filten svept sådär :3

2012-01-14 @ 22:02:03

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...