Välkommen

Hej och välkommen till min nya blogg, igen!    Jag gillar Tumblr jättemycket men den saknar vissa saker som jag känner behov av. Plus att det inte är så SEO-vänligt.   Nu är jag här och har fixat i typ tre dagar på den här designen. Den ser simpel ut men det var ett jäkla pill!     Ang. bilden så är det hur jag ser ut just nu - hihi.  Farhans tröja och uppsatt hår, skönt och mysiigt! ❤ :-)

Hej och välkommen till min nya blogg, igen!
Jag gillar Tumblr mycket men den saknar vissa saker som jag känner behov av. Plus att det inte är så SEO-vänligt.  
Nu är jag här och har fixat i typ tre dagar på den här designen. Den ser simpel ut men det var ett jäkla pill!     Ang. bilden så är det hur jag ser ut just nu - hihi.  Farhans tröja och uppsatt hår, skönt och mysiigt! ❤ :-)

Love letters

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...