White Rose.

Kom nyss hem efter en halvdag i White Rose(en galleria).
Jag sprang(bokstavligen) mellan affärerna idag och fick med mig ett och annat hem. Jag har valt att inte visa upp all shopping än utan ska göra det när jag kommer hem. Tycker det blir roligare att visa allting samtidigt!

Just nu är jag jättesugen på croissanter.. har  ju fått någon slags crush på de nu. Har ätit två idag men magen har inge stopp när det gäller dessa!

My look for today. Uppskattades av en slisk som slängde iväg kommentaren "beautiful!". Jag fnös :-D
P.s. ser ni fårisarna där uppe? så sööööta att jag nästan avlider(!)

Love letters

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...