Yesterdays Outfit.

Gårdagen var riktigt nice. Vädret var så underbart och det var mys hela kvällen. Först var det "fest" i frysen(för alla frysisar) det var kul faktiskt. Det blastades musik och det var free food åt folket.
Dock blev min RUN DMC-tröja helt genomblöt efter Oscars attacker med vattenflaska mot mig - Tur var att jag nyss hade köpt en tröja ifrån Adidas(som ligger vid vår skola typ) så jag kunde bara byta om. Vid åtta-nio tiden slog vi följe med basketkillarna och Oscar till tuben. Nadine och jag åkte till stan och kollade bio med vår kära storasyster och Fafa. MYYYS

Kvällen avslutades med att sova över hos Oscar. Kommer nog sova där ikväll med - ifall jag pluggar flitigt nu!

Tröja_Colorez | Avklippta jeans_Ginatricot | Skor_Converse | Örhängen_Glitter

Love letters

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...