✄ - - - - - Klipp Klipp

Igår eftermiddag var jag så när på att klippa av mig håret. - Mina familjemedlemmar hejdade mig i sista sekund. 
Tur var väl det, annars hade det slutat i katastrof.

Idag ska jag till en tatueringsstudio med Nellie. Hon ska boka tid, tro inget annat. Hade jag skaffat en gadd hade den varit liten, på ett ställe där den knappt syns och den hade varit i vitt bläck. Haha diskret eller t.o.m. osynlig(?)

Well idag börjar jag klockan elva och jag ha gick upp klockan sju för att ta ett bad. Skönt var det. Nu smörjer jag in mig och ska snart fixa resten. 
white dove wrist tattoo
PUSS!

Love letters

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...