always a lesson never a mistake.

snart ska Nadine och jag till stan. ALLTSÅ idag hade jag verkligen inga kläder. Hehe if you know what i mean?
Men lånade en tröja av Nadine. 

Min dagbok tog ju som sagt slut igår så ska köpa en ny idag. WIHU! Grejen är att den senaste dagboken typ bara innehåller månaderna med Sebbe. Därför känns det skönt att börja på en ny dagbok. Då känns det verkligen som att jag får en ny start. :-) Älskar att inviga nya dagböcker. Har ni någonsin kännt att sådana här konkreta/materiella småsaker hjälper er att gå vidare ifrån något? 
Att jag stänger den här boken och öppnar en ny är ett sätt för mig. Jag stänger en dörr men öppnar en annan. Jag släpper något meningslöst och börjar på något nytt.

Nu ljög jag lite för jag har redan gått vidare. Ja, det tog snabbt men har man inga känslor(vilket jag inte hade de sista månaderna i förhållandet) så är det enkelt. Även fast jag redan gått vidare så känns det skönt med något nytt och fräscht. 
Sebbe och mitt förhållande känns som i ett annat liv. Kan inte ens fatta att jag var tillsammans med honom. Men 
always a lesson never a mistake, nu vet jag att jag inte kommer bli tillsammans med någon om jag inte vill. 
Jag har kommit ut ur en puppa typ haha. Ska blomma nu i solen.


Love letters

Write a love letter:

Name:
Remember me?

E-mail: (You're not forced!)

URL/Your blog:

Love letter:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...